I BET

Hej kochani :*
Co u was słuchać ? Ja chwilowo siedzę w domu bo do środy mam wolne (matury) ale za parę godzin wybieram się na zakupy, kupić nową kurtkę bo w mojej  zielonej jest za gorąco.
W dzisiejszym poście chcę pokazać wam drugą sesję z e świecznikiem od Dream art. Jak również poprosić was o oddanie głosów w Konkursie "Akademia Nowoczesnego Patriotyzmu" na dwie kolejne i ostatnie prace moje i mojej klasy. PIERWSZA PRACA - ZDJĘCIE, DRUGA PRACA- FILMIK.
Mam też do was pytanie, co chcecie zobaczyć w następnych postach "Fotografia Według Ver" w skrócie FWV, ponieważ mam już kilka pomysłów ale może wy chcecie zobaczyć coś szczególnego. Jeśli tak to oczywiście napiszcie mi o tym w komentarzu. 
Buziaki :*
Ver  
NIE ZABRAKŁO TAKŻE ZDJĘĆ Z BRANSOLETKĄ RÓWNIEŻ Z BLOGA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJEMY. TYM RAZEM Z BRANSOLETKĄ POZUJĘ JA
Leciuchny backestag hahahah
Prawowite bloggerki zawsze muszą zaliczyć Starbucksa #sbxkaskada

Katarzyna preferuje styl zdrowego odżywiania ja natomiast miejski styl jedzenia
.
Selfie w Maku, obowiązkowo hahah #mc #mak #Ver_robi_selfie

 Follow us here too :)

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ver jakie śliczne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :) jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy
    Agata z Dream Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :* W takim razie ja również się cieszę i jestem zadowolona że się podoba :)

      Usuń

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie