Feels like coming home

Hej kochani :*
Chcę wam pokazać dzisiaj zdjęcia zrobione jeszcze przed moim wyjazdem do Warszawy. Sesja jak zwykle spontaniczna, jednak z pewnym celem a otóż nasz blog rozpoczął współpracę z innym blogiem do którego linka zostawiam wam tutaj JESTEM TUTAJ :). Na pierwszy rzut poszła czarna bransoletka, która zaraz po ujrzeniu jej na stronie Fejsbukowej strasznie mi się spodobała.
Zostawiam was z linkami do bloga i strony na fb i zapraszam do obejrzenia zdjęć.
DREAM ART (FB)
DREAM ART (BLOG)
 "ZDJĘCIA Z BRANSOLETKĄ" 














































Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Gratuluję nawiazania współpracy z dream art. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, mam nadzieję że wasza współpraca bedzie trwała długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* Będzie , nie ma innej opcji :D

      Usuń

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie