black rose

Hej kochani :*
Dzisiaj na bloga trafia sesja która ma największą obsuwę w mojej blogowej karierze. Dlatego ogromnie przepraszam za taki długi czas. Bardzo się cieszę że tym razem przed mój obiektyw stanęła Agata z którą mamy współpracę. Btw zajrzyjcie koniecznie na jej stronę na Facebook'u  i bloga JESTEM TUTAJ. Sesje wykonałyśmy na różance, w pełnym upale ale po mino tego było bardzo radośnie, nie odbyło się bez śmiechu i dużego zmęczenia. Tak więc mam nadzieję że zdjęcia się wam spodobają i widzimy się w następnym poście.
Buziaki
Ver





















































Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie