Three days in Głębokie

Hej kochani :*
Przepraszam za was za moją nie obecność, ale przygotowania do egzaminów, jak i sam egzamin trochę odebrał mi czasu na blogowanie. Później doszło przygotowanie na wycieczkę, pakowanie się, ładowanie wszystkich urządzeń które miałam w planie zabrać i kolejne dni zabrane od blogowania. Ale na szczęście już jestem i mogę odpowiadać na wasze komentarze, pytanka i e-maile jak i również pisać dla was  posty. "Weronika wraca do blogowania" hahaha :*
A tak to co u was słychać ? Jak przygotowania do balu (3 klasy GM.) Oraz jak idzie pisanie podań do szkół ponadgimnazjalnych ? U mnie jeszcze wszystko stoi ale w 100% ruszy w poniedziałek. Zdecydowałam się że pójdę do liceum o profilu humanistycznym (klasa dziennikarska bądź dziennikarsko-prawna). Przyznam że wolałam iść do klasy, SZKOŁY fotograficznej ale pech widać Szczecin troszeczkę zacofany w rozwoju pasji lub hobby, no może poza tym że są szkoły policealne lub pomaturalne, ale to dalej mnie nie uszczęśliwia. Mówi się trudno i trzeba zmienić plany. Jednak ja już mam taki malutki pomysł. Po skończeniu liceum mam zamiar pójść do szkoły "Top-Art" na kierunek z fotografią, ale zapewne w ciągu tych 3 lat coś mi się zmieni, ale to się zobaczy. Ale do rzeczy, dzisiaj mam dla was post nie za bardzo związany z poradami fotograficznymi czy z sesją zdjęciową. Dzisiaj pokażę wam zdjęcia z weekendu spędzanego na Głębokim razem z Magdą i Kasią.
Miłego oglądania kochani :*
Do zobaczenia później <3






















































































Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie