Paulina i Kubus

Hej.
Dzisiaj mam dla was sesje z małym dżentelmenem i jego mamą. Chodź pierwotny plan miał być w formie sesji przedślubnej. Lubie jak zmieniają mi się plany, jeśli chodzi o zdjęcia. Wtedy są one spontaniczne a ja na szybko muszę wymyslic plan. Powiem wam, ze powoli się przekonuje do zdjęć z dziećmi. Po mimo umiejętności szybkiego wciskania migawki, nie umiem czasami nadążyć za tymi małymi bzdącami. Łatwiej jest już robić zdjęcia kotom hahaha. Mam nadzieje ze zdjęcia wam się spodobają. Wkoncu mam czas opublikować z około 5 sesji. Jednak sami musicie przyznać ze Kubus pięknie dał radę zastąpić tatę chociaż po mimo lekkich sprzeciwów na początku. Dobrze ze guma i balony dały radę Hahaha 




















































Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie