PODSUMOWANIE 2015

Hej wszystkim
W końcu nadszedł ten czas, dzień kiedy na blogach pojawia się podsumowanie całorocznej pracy. U nas również nie mogło tego zabraknąć. Powiem że ten rok był pełen pracy, śmiechu, bieganiny ale również kłótni i kilku sytuacji których nie powinno się pojawić. Kiedy piszę podsumowanie na blogu uważam to za czas kiedy w spokoju i dokładnie mogę ocenić swoją pracę i wyciągnąć z niej wnioski. Ten rok uważam za najbardziej udany, kiedy patrze teraz na wszystkie swoje sesje czuje zachwyt. Jednak rzecz jasna zmieniłabym kilka rzeczy ale te zmiany wprowadzę już w 2016 ! :) Po mimo tego uważam że moje zdjęcia w tym roku nie były wcale złe. Mam nadzieję że następny rok przyniesie więcej pięknych zdjęć, więcej twarzy przed mój obiektyw i więcej momentów do wspominania, kolejne współprace. Uważam że ten rok w mojej karierze fotografa jak i blogowej modelki  jest najlepszy nie tylko dlatego że w moje rączki wpadł nowy aparat ale dlatego że moja ekipa znacznie się powiększyła.
Z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować całej swojej ekipie która wytrzymuje ze mną po mimo moich humorków i wariactw i czasami wpadania na dziwne pomysły na sesję. Wszystkim osobą które przewinęły się przez mój obiektyw za piękne zdjęcia i powiększenie moje portfolio. Jak również dziękuję panu XYZ który wytrzymuje ze mną już długi czas i znosi moje humorki i foszki.
Dziękuję również wam że wciąż tu jesteście i że z każdą nową sesją i wpisem przybywa was tutaj coraz więcej.
Razem z całą ekipą chcemy wam życzyć wspaniałej Sylwestrowej nocy, aby wszystkie postanowienia które już macie w głowie aby udało wam się je zrealizować.

Uśmieszki
Ver i ekipa Ciemnej Strony Blogosfery































































































































Tak się pracuje nad postami, może nie czerwony dywan ale za to KOC :))

Do zobaczenia w 2016 :))))


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

No siemasz ! Fajnie że chcesz coś napisać, naprawdę! Moja buźka się cieszy ale fajniej będzie jeśli zastosujesz się też do tych podpunktów :)
*Jeśli chcesz już mnie zhejtować, to spoko. Droga wolna. Tylko konstruktywnie i na temat (do czegoś odnieść się muszę w odpowiedzi)
*Nie uznaje żadnych darmo reklam, wiec wszystkie linki paszoł sio (chyba że napiszesz wcześniej po co, na co to i do czego)
*Brzydkim słówkom, mówię STOP !
*Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję, czy gównoburzę. Albo odpowiadasz na mój czy czyjś komentarz to rób to ładnie i grzecznie